2014. augusztus 31., vasárnap

Chapter 18..!

Sziasztok Manócik.! :)
Köszi a (hangsúlyozom) több, mint 4500-megtekintést! Pipálgassatok, iratkozzatok fel, ha tetszik amit csinálok! És a legfontosabb: Írjatok véleményt kommentbe!! Köszi előre is :)
Facebook csoport: https://www.facebook.com/groups/661237750639340/
American Dream: http://americaandreeam.blogspot.hu/2014/08/3-resz.html
Jó olvasást!! <3 :-*
Zeneajánló: Little Mix - Move
                 Pixie Lott - Nasty

Pusszantás: Justagirl*.* :33



-Danielle szemszöge-


- Liam kérlek fejezd ezt be! Inkább legyél rám büszke. Másnaposságtól hasító fejfájással próbálok valami kaját összerakni. - mondtam, mikor a palacsinta tészta keverése közben barátom intenzíven csikizni kezdett.
- És mi van akkor, ha én nem szeretnék enni? - folytatta eddigi tevékenységét.
- De nekem nagyon jól esne ez a palacsinta.. Már ha eltudnék odáig jutni, hogy kisüssem..
- Tudod mit? Együk inkább nyersen. - mondta, majd hirtelen belenyúlt a tésztába, és egy maréknyit az arcomra kent.
- Vááá! Ezt nem úszod meg szárazon! Most nézd meg, mit tettél. A hajam is olyan lett.. - sajnáltattam magam.
- Akkor ezért a tettemért előre is bocsánatot kérek.
- Mégis milye.. - Nem bírtam befejezni.. Tetőtől talpig úsztam a palacsinta tésztában.. 
- Fantasztikus.. Most még zuhanyozhatok is.. Gratulálok. De előbb... Egy ölelést, Payno? - kérdeztem látszólag udvariasan, majd magamhoz öleltem, minek hatására rá is került az ételnek szánt trutyiból.
- Igazad volt.. Nem úsztam meg szárazon. - nevettünk mindketten a felforduláson, amit okoztunk. 
- Azt hiszem, Lucia meg fog ölni.. Ki kéne takarítani.. 
- De tuti nem most. Előbb mossuk le magunkról ezt a borzalmat.
- Hogy mered sértegetni a tésztámat? Tudod milyen finom lett volna, ha nem locsolsz meg vele? - jött közelebb.
- El sem tudom képzelni.. - még közelebb jött.. meg akart csókolni..
- Liam.. ezt ne.. - toltam el magamtól, majd a fürdő felé igyekeztem.
- Mégis miért ne? - utánozott. - Tudtommal tetszem neked.. És ez kölcsönös.. - jött utánam a fürdőbe és maga felé fordított.
- De.. neked nem rám van szükséged.. - nyögtem ki.
- Honnan tudod, hogy kire van szükségem? Pont egy ilyen palacsinta tésztával-összekent lányra vágyom. Elhiheted.
- De akkor sem tehetjük.. - hajtottam le a fejem, de ő két keze közé fogta azt.
- Danielle.. Engedd, hogy szeresselek.. Megígérem jól fogunk szórakozni.
- Biztos? - bizonytalankodtam.
- Egészen. - mondta, majd megcsókolt. Volt már pár fiúm, de érzem, hogy Ő különleges.. Ő más.. - Akkor zuhanyozunk?
- Persze. De akkor menj ki.
- ... Pedig reméltem, hogy nem küldesz ki..
- Pedig kint megvárhatsz. Köszi. - mondtam, majd becsaptam az ajtót Liam után, aki már nem csak a barátom.





-Lucia szemszöge-



- Neked nem is kell jól szerepelned.. Mióta megláttalak tetszel.. - ahogy kiejtette a szavakat beleborzongtam. Nem hittem, hogy ugyanazt érzi, amit én.
- Oké... Figyelj, ez még nagyon új nekem.. Nem nagyon tudok mit kezdeni vele..
- Lucia, tudtommal nem mondtam semmi zavarbaejtőt, perverzet vagy hasonlókat. Nem kell válaszolnod. Majd később visszatérünk rá. Majd ha készen állsz.. - bólintottam. - Lapozzunk.
- Mesélnék a családomról, de gondolom már tudsz mindent..
- Nagyjából igen. Már megérte nyomozni. - nevetett.
- Akkoor.. - nyújtottam meg az o-betűt. - Térjünk vissza az előző témánkhoz. .. Nekem tetszel.. - néztem lefelé.
 


- ...Hát ez nem volt valami meggyőző..
- Volt egy álmom.. Még mikor Londonba utaztunk Liam-mel.. Amikor még nem ismertelek. Harry.. Te szerepeltél abban az álomban. Azóta akarlak megismerni. Eleinte fogalmam sem volt, hogy mit jelenthet ez a furcsa álom, de most már biztosan tudom. Azt hiszem szeretlek.. - néztem a szemébe.
- Komolyan? Szeretnéd egy gyilkos mellett leélni az életed?
- ..  Ha nem bánod teszek egy próbát. - mondtam, majd egy századmásodperc múlva már a karjaiban érezhettem magam.
- Akkor hajrá. - mondta, majd megcsókolt. Ez volt az első csókom. Jobban nem is sülhetett volna el. Danielle-t tuti meg fogja enni az irigység. Kíváncsian várom a reakciójukat.

4 megjegyzés: