2014. augusztus 25., hétfő

Chapter 14..!

Sziasztok..
Meghoztam a 14.-et. Remélem már vártátok. Ki nyaraltam magam, több nyaralós elszökésem nem lesz az évben. :) Ilyen hosszú biztos nem. Nem vagyok túl boldog, úgyhogy kérlek tegyetek azzá! Iratkozzatok fel, pipálgassatok, írjatok üzit, lépjetek be a csopiba!!
Csoport: https://www.facebook.com/groups/661237750639340/
Jó olvasást!!
Zeneajánló: Ella Henderson - Ghost
                  Lana Del Rey - Born To Die

Pusszantás: Justagirl*.* :33



-Liam szemszöge-



Már hajnali négy óra. Sikeresen végeztem az aznapi teendőimmel, majd eszembe jutott Lucia. Biztosan boldogan bulizik újdonsült barátaival. Nem aggódom érte. Ágyba bújás helyett inkább lemegyek a nappaliba, és Danielle-t kezdem tárcsázni. Csak a biztonság kedvéért.
- Haló? - szól bele álmosságtól rekedtes hangon.
- Szia, Itt Liam. Nem mesélt neked Lucia véletlenül valamit a bulival kapcsolatban? Még nem jött haza..
- Payne, tudsz róla, hogy elég mélyen aludtam? De nem baj, neked megbocsátok. 
- Lényegre. Tudsz valamit?
- Csak amit te is. Egy csajjal ment meg a pasijával. Több információval nem szolgálhatok.
- Jó.. és nincs valaki más, akivel szoros kapcsolatban van? Minket eléggé elhanyagolt az utóbbi időben. 
- 10 perc, és ott vagyok. - Erre lecsapta a telefont.
- .. Nem mondtam, hogy átjöhetsz... - Tettem hozzá, mikor már nem volt vonalban.

Pontosan 11 perc múlva viharzott be a nappaliba.

- Késtél. - Mutattam az órára.
- Pff..  Most akkor segítsek vagy ne? 
- Kérlek. 
- Harry a neve. - mondta, majd elhallgatott.
- Ennyi? Kösz a segítséget. Sokra megyek veled. - nevettem.
- Igen is sokra mész. Fel mehetek a szobájába?
- Mégis minek? Áh.. Mindegy.. Menj.

Tényleg óriási segítség.. A srác neve. Hogyan tovább? Fogalmam sincs.. Lehet, hogy nem kéne ennyire aggódnom..

- Meg is van. Dicsérj meg! Megtaláltam a telefonját. - vágtázott le a lépcsőn.
- Bravo! És most mi a terv? Ha itt a telefonja, akkor nem tudjuk felhívni, ez ugye leesett?
- Képzeld, le. Egyébként nem igaz, hogy nem jöttél rá. Megkeresem Harry-t a névjegyzékben, és felhívjuk. Kapizs?
- Akkor csináld.. Észlény..
- Ne szadizz, Payne.



-Danielle szemszöge-


- Lucia, te vagy az? Azt hittem, most utálsz. - szólt bele a telefonba.
- Hali, itt Danielle. Azért hívlak, hogy nem tudod-e véletlenül, hogy Lucia hova és kivel ment bulizni? - a vonal megszakadt. Letette a telefont. 

- Reménytelen.. - mondtam boldogtalanul. Liam bólintott, majd hagytuk Lucia ügyét. Egy üveg whisky kíséretében múlattuk az időt. Lucia majd csak hazakeveredik.



-Harry szemszöge-


Sophia akcióba lépett.. Biztosan tudom. Gyorsan kell cselekednem. Lehet, hogy ha nem sietek, Lucia már nem éri meg a reggelt. Autóba szállok, majd a Funky Buddha felé indulok. Mikor megérkezem, leparkolok, majd befelé szaladok. A biztonságiaktól tudakolom, hogy itt van-e a lány akit keresek. Volt itt.. Elkéstem.. Megint autóba pattanok, majd Sophia házához hajtok. Remélem itt megtalálom.. Parkolás után bemegyek a bejárati ajtón. 
- Sophia, hol vagy? - Ordítom.
- Csigavér, Styles. Mit szeretnél? - bújt elő az a személy, akit legszívesebben itt helyben földhöz vágnék.
- Hol van Lucia? Hova vitted?
- Sajnálom, de elkéstél. Ha minden igaz, most leheli ki a lelkét. Részvétem, Harry.
- Nem teheted.. - csordult le egy könnycsepp az arcomon. Ilyen is elég ritkán fordul elő. - Nem ölheted meg! .. - Már nem tudtam ordítani.. Elhagyott az erőm.
- Miért is ne tehetném? Mi az az ok, amiért életben kéne hagynom? Válaszolj, Harry!.
- Mert... én.. én...
- Mondd már! - kiáltott.
- Én szeretem Lucia Andrews-t.. Jobban, mint a saját életemet. Ölj meg inkább engem! Mindegy, mi az ára, de hagyd őt élni. Nem is ismered.. Nem volt viszonya Liam-mel.. Egyszerűen jó barátok.. Ennyi. - A könnyek egyre gyorsabban száguldoztak le.. Soha nem sírtam még lány miatt.. Most sem lány miatt sírok.. Lucia miatt.. Aki nem csak egy lány. Sophia lassan maga elé kulcsolta kezeit. Szemében mintha érzékenységet lehetne felfedezni. Nem tudtam mit fog reagálni.
- ... Rohanj, Styles... Lehet, még nem késő... A pincében van.. Sajnálom... - Nem hittem el, hogy ezeket a szavakat ejti ki.. Sophia Smith zokogva engedi el áldozatát.. Mégis van lelke.. Képes érezni...

Nem vártam tovább. A pince felé szaladtam. Óvatosnak nem nevezhető módon nyitottam be. Féltem, mi fog rám várni, de benyitottam..

4 megjegyzés:

  1. Gyors folytit! Naon jó!
    Csak így tovább! ;)
    Üdv:
    Angel

    VálaszTörlés
  2. Szia. Örülök, hogy tetszik. Kövi rész holnap vagy holnap után várható! Remélem ki tudjátok várni!! :)) xoxo: Justagirl*.* :33

    VálaszTörlés
  3. Klasszak a képek xdd ;) Am naon jó rész lett <3 Szeretleek, de azért visszaírhatnál a kérdéseimre xdd Pusszii <3 Ügyi vagy :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi xdxdxd Énis cejetjeek :) o.O Írtál?? xdxd jó, majd meglesem :-* Puszállak! <3 :3

    VálaszTörlés