2014. augusztus 28., csütörtök

Chapter 16..!

Sziasztok!
Már a 16. résznél tartunk!! :)) Köszi a támogatást. Pipálgassatok, írjatok véleményt kommentbe, íratkozzatok fel,!!
Facebook csoport : https://www.facebook.com/groups/661237750639340/
Valamit szeretném ha itt is olvasgatnátok egy kicsit:  http://americaandreeam.blogspot.hu/2014/08/3-resz.html --> ez az LB-m által írt blog. Olvassátok!! <3
Jó olvasást mindkét bloghoz!!
Zeneajánló: Sia - Chandelier
                  Ed Sheeran - Sing

Pusszantás: Justagirl*.* :33



-Lucia szemszöge-



- Kérsz valamit inni? - kérdezte Harry udvariasan, mikor már a sok pletyitől kiszáradt szájjal kommunikáltunk.
- Csak sima vizet. - válaszoltam, mire elnevette magát.
- Igen, azt hiszem az alkohol igényed az este folyamán ki lett elégítve. - nevetett tovább, majd felém nyújtotta a vízzel teli poharat.
- Vicces... Harold.. - nevettem most már én is.
- Hé.. Kértem, hogy ne hívj így! Utálom a nevem. 
- Igazán nem kéne utálnod. Szerintem egész aranyos. - ittam bele jéghideg vizembe zavaromban.
- Méhecske.. Ne hozz zavarba. - vigyorgott, aminek köszönhetően imádni való gödröcskéi is megjelentek.
- Igyekszem. - nevettem én is. - Egyébként.. te ugye nem hiszed azt.. hogy velem.. - ittam bele ismét italomba .. nem bírtam kinyögni - hogy Liam megcsalta velem Sophia-t?
- ... Látszólag nem vagy az a fajta lány, aki ilyet tenne...
- Szóval látszólag.. - sóhajtottam.
- Figyelj, mikor Sophia kiadta a 'feladatot' , akkor az akció előtt ilyen megfigyelés féleséget kellett csinálnunk.. Ami abból állt, hogy követtünk téged mindenhova... Tudnunk kellett, hova jársz gyakran - azaz hol tudunk elkapni.. Amikor én voltam megfigyelésen, az esett le, hogy te egy rendkívül kifinomult, a viselkedésedből kivehetően pedig mondhatni átlagos lány vagy.. Aki képtelen lenne arra, hogy lefeküdjön a legjobb barátjával, miközben annak barátnője van. Mint egy földre szállt angyal.. Persze tisztában vagyok vele, hogy te sem vagy szent.. De semmilyen rossz dolgot nem tudnék kinézni belőled...
- .. Nem is tettem semmit.. Tulajdonképpen még normális fiú sem volt az életemben.. És még nem is feküdtem le senkivel.. - arcom ijedt tekintetre váltott, az Ő szemei is kikerekedtek. - Jézusom, ezt miért pont neked mondom? - temettem arcom kezeimbe.
- Semmi baj, Méhecske. Legalább már tudom, hogy az első pár alkalommal óvatosnak kell lennem. - .. majdnem elsüllyedtem.. 
- Tudod, hogy perverz vagy? Nem is kicsit. 
- Hát.. mondták már. - nevettünk ismét.
- Harry.. Hazaviszel? Liam már biztos nem tudja, hol vagyok.
- Egy feltétellel. 
- Ó.. Hogy te már feltételeket szabsz. Mi lenne az?
- Átöltözöl, vagy amit akarsz, és visszajövünk hozzám. - kötötte ki.
- Igazából ez a megállapodás viszonylag kedvező. - vigyorodtam el.
- Viszonylag? Kisasszony, hallja magát? Velem lenni felüdülés. Kérem, vegye komolyan!.
- Egoista.. Mindegy, menjünk inkább.. - mondtam, majd elindultunk. Vajon aggódnak otthon értem? Majd meglátjuk.




- Bejössz te is, vagy megvársz kint? - tettem fel a kérdést Harry-nek.
- Lássuk csak.. egy nőnemű egyed elkészülési ideje fél és két óra között mozog... Inkább bemegyek. - zárta be az autót.
- Megint előbújt belőled a Humor Harold.. - indultam befelé.
- ... Most te nyertél.. - a nappaliba invitáltam barátomat. Ő ott leült, én pedig a szobám felé rohantam.

Gyorsan összekaptam az aznapra választott ruhadarabokat, majd zuhanyozni kezdtem. Mikor végeztem, elzártam a vizet szolgáltató csapot, megtörülköztem, magamra öltöttem a kiválasztott szettet. Felkaptam a táskám, majd lefelé vágtattam a lépcsőn. Hangos nevetés hallatszott, innen tudtam, hogy előkerült Liam. Várjunk.. nem csak Liam!..

- Danielle, mit keresel itt? - kérdeztem.
- Lucia, miért nem mondtad, hogy ilyen jóképű a zöldszeműd? Ha tudom, rögtön rárepülök. 
- Ne is foglalkozz vele. Kicsit sokat ivott. - nyugtatott Liam.
- De nem csak Ő... - utaltam Liam részegségére. - Ne haragudjatok, most mennünk kell. Majd jövök. - Elköszöntünk részeg barátaimtól, majd Harry háza felé hajtottunk.
- Azt hiszem a baráti körödből csak te vagy normális. - törte meg a csendet Harry.
- Ne ítélkezz. Hidd el, józanul mindketten tudnak normálisak lenni. Majd egyszer bebizonyítom.
- Hát jó.. - Harry körbe vezetett a házában, ittunk forró csokit, hülyültünk mint két ötéves.. Egyszerűen jó volt. Később, mivel az éjszakát ébren töltöttem, eléggé elálmosodtam. Harry ölelésében aludtam el...



-Harry szemszöge-


Hihetetlen.. Pár napja még kifejezetten utált.. Most pedig itt szuszog a mellkasomon. Alakul a kapcsolatunk.. Remélem nemsokára már a barátnőmnek mondhatom ezt az egyszerűen tökéletes lányt. Igyekszem jó fényben feltűnni előtte. Még ha egy gyilkos is vagyok, minden ember megérdemli, hogy szeressék.. Remélem Lucia is így gondolja..


harry styles animated GIF

2 megjegyzés:

  1. Most találtam a blogod,nagyon tetszik gyoran kövit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Köszi szépen. Amint láthatod, már fel is raktam a kövit. Jó olvasást! :3

      Törlés