2014. szeptember 7., vasárnap

Chapter 20..!

Hali Manócskák! :))
Köszi a megtekintéseket, a pipákat, a feliratkozásokat, a hozzászólásokat! Tényleg nagyon jól esnek. Csak így tovább! *.* Mint ahogy leszögeztem az első posztomban, és ehhez tartom magam NEM írok +18 részt! De azért remélem kivehető hogy mire akarok utalni xdxd.
Facebook csoport: https://www.facebook.com/groups/661237750639340/
American Dream: http://americaandreeam.blogspot.hu/
Nincs is más hozzáfűzni valóm. :) Jó olvasást! Kommenteket kérek!! *.*
Zeneajánló: Nico & Vinz - Am I Wrong?
                  Lana Del Rey - Born to Die.

Pusszantás: Justagirl*.* :33



-Harry szemszöge-


Látni hogy a lány akit szeretek álomba sírja magát a mellkasomon elég rosszul hatott rám.. Én is elérzékenyültem. Csakis én tehetek erről a tébolyról ami történik velünk.. Ha nem dolgoztam volna Sophia-nak, akkor talán boldogok és önfeledtek lehetnénk.. Mindegy.. Akármi is lesz Lucia-t boldognak akarom látni. Ha bevisznek akkor is... Csak nélkülem.. Okos lány. Be fogja fejezni az egyetemet, munkát keres magának és nem pazarolja arra az életét, hogy rám várjon. Azt nem engedhetem meg. Találnia kell valakit aki boldoggá teheti. És az a valaki nem én leszek. Persze remélem, hogy kint maradhatok de hinni a templomban kell. Félek a jövőtől..

*1 hét és 6 nap múlva*

- Jó reggelt Méhecske. - pusziltam meg a még ébredező Lucia-t.
- Volt már jobb is.. - sóhajtott majd felült az ágyban.
-.. Ez esetben mit tegyünk annak érdekében, hogy kellemesebbé tegyük?
- Nos ... Ez az utolsó napunk együtt.. Ki szeretném élvezni amennyire csak lehet. - bújt oda hozzám.
- Háát.. Erre lenne pár ötletem.. - húztam közelebb. A füle mögötti részt kezdtem puszilgatni. Egyre közelebb kerültem a szájához, de nem csókoltam. Vártam hogy kezdeményezzen. Majd bekövetkezett. Megcsókolt. Nem szakítottuk félbe a műveletet. A kezeim lejjebb vándoroltak testén. Fenekén állapodtak meg.
- Biztos hogy ezt akarod? - szakítottam meg csókunkat. Nem válaszolt csak folytatta eddigi tetteinket. - Ezt igennek veszem. - mondtam majd a tettek mezejére léptünk...


*****


- Most igazán megleptél. Nem gondoltam, hogy ilyen vadmacska is tudsz lenni. Köszönöm... - nyomtam puszit arcára.
- Én meg azt nem gondoltam, hogy ilyen könnyen odaadom magam neked.. Nagyon rossz hatással vagy rám.-nevetett.
- Ez esetben szeretnék még nagyon sokszor rossz hatással lenni rád Méhecském. - mondtam kaján vigyorral.
- Én is nagyon szeretném.. Darazsam..
- Darazsam? De a darázs nem is a méhecske párja... - nevettünk.
- Teljesen mindegy. Te az enyém vagy. - jelentette ki határozottan. Ennek hatására ismét előkerült a vigyor az arcomra. - Azt hiszem lezuhanyozom. - mondta majd kikelt az ágyból, tiszta ruha után kutatott majd a fürdőbe indult.
- Azt hiszem veled tartok. - utánoztam majd én is ugyanezt a műveletsort végrehajtva indultam utána. - Zuhanyozunk együtt? - kérdeztem majd magamhoz öleltem.
- Nem kell kétszer megkérdezned. - mondta és pillanatokon belül már a forró víz csorgott végig mindkettőnk testén. Ölelkezve álltunk a zuhany alatt. Csak éreztük, öleltük egymást. Jól esett.
 


- Nem akarlak elveszíteni.. - szólalt meg. 
- Nem fogsz megígérem. Ha akarnád akkor se hagynálak magadra. Ha lecsuknak se leszel egyedül.
- Ezt most hogy érted? - emelte rám tekintetét.
- Találsz magadnak valakit aki megbecsül és kellőképpen szeret. Olyat aki itt tud lenni veled minden bajban.. Aki nem a sitten rohad..
- Ezt ugye most te sem gondoltad komolyan? - gördültek le sorban a könnyek az arcán. - Harry én téged szeretlek.. Nem is tudnék mást szeretni... Várni fogok rád ameddig csak kell.. - zokogta.
- Nem érted... 
- Mégis mit nem értek? - ordította.
- Lucia nem várhatsz egész életedben egy olyan személyre aki nem méltó még arra sem hogy egy pillantást vess rá! Megleszel nélkülem.. - az első mondatnál még ordítottam én is.. Aztán láttam a rémületet az arcán...
- Akkor inkább nem akarok élni... Ha te nem szerepelhetsz az életemben akkor köszönöm, nem kérek belőle.. 
- Ilyen eszedbe se jusson! Hanyagoljuk a témát.. Inkább élvezzük ki a hátralévő időt. Nem akarok elvesztegetni egyetlen percet sem. - kiszálltunk a zuhany alól, felöltöztünk majd csak élveztük egymás társaságát. A délután folyamán Liam és Danielle látogatott meg minket. Elbeszélgettünk, majd este egymás karjaiban aludtunk el ismét.. Ez az utolsó éjszakánk..

4 megjegyzés:

  1. Sziia...Nagyon jo a blogod de azert szerinttem lehetnenek hosszabbak a reszek es remellem hogy Harry nem kerul bortombe!! Siess a kovivel!! Pusszi Mrs.Styles

    VálaszTörlés
  2. Remélem minden rendben lesz!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyoon jo mindt mindig :D Gyooorsan a kövit

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó !! Mikor jön a kovi rész? :) SIESS!!

    VálaszTörlés