2014. július 23., szerda

Chapter 4..!

 Halihóó :3
Itt is van a 4. rész. :)Bocsi, hogy ilyen sokat kellett várnotok rá. Ahogy írtam, a részekbe már besegít Ocean Papaya, szóval ezek az ő ötletei is. Többet nem is szeretnék hozzáfűzni, köszönjük a pipákat, az elismeréseket. Kezdődjön a 4. fejezet! :)

                                                                                                                  Pusszantás: Justagirl*.* :33


               

-Lucia szemszöge-


Ahogy elkezdődött az egyetem Liam segített beilleszkedni. Megmutatta mit hogyan csináljak, és hálás vagyok minden fáradozásáért ez ügyben. Ugyan elég sokan vannak az osztályban, de egy lánnyal különösen megtaláltam a közös hangot. A neve Danielle. Danielle Peazer. Hasonló beállítottságú, mint én, de megtanította nekem, hogy nem csak a tanulás a fontos. Az is lényeges, de kapcsolatokat kell kialakítanunk, hogy boldoguljunk az életben. Szünetekben vele lógok, beszélgetünk a mi kis női dolgainkról, és már adódott alkalmam bemutatni őt Liam-nek is. Egyszerűen megért engem, és bármit megoszthatok vele. 

- Csajszi, a Földön jársz?- térített vissza a jelenbe Danielle.
- Persze.. Csak elbambultam.
- Vagy úgy.. Na szóval arról papoltam mindeddig, hogy szombaton lesz a nagy egyetemi nyitóbuli. Mehetnénk együtt. - Nézett könyörgően.
- Tudod... Nem biztos, hogy meg szeretnék jelenni. Nem is voltam még bulin. Azt sem tudom, mit vegyek fel... Nem tudom, Dani.. - vágott szavamba.
- Idefigyelj! Lehet, hogy Spanyolországban játszhattad a begubózott lányka szerepét, de itt nem. Nem fogom engedni, hogy bulizás helyett a tankönyveket bújd. Ezt nem hagyhatod ki, és ha még több bátorítás kell.. Hozd el Liam-et is. - Mondta lelkesen.
- Talán meggondolom. Egyébként neked bejön Liam? Mióta ismeritek egymást tapadsz rá, mint légy a légypapírra. - Vicceltem el.
- Áh.. Dehogy jön be. Lucia, hallod magad? Nála jobb pasi még Spanyolban sincs, ismerd el. - Áradozott
- Nem tudom.. Nem vagyok az a pasi stírölős típus. Egyébként, szombat délelőtt várlak. Segítened kell rucit választani.
- Ott leszek, ne aggódj. - mondta, majd elváltunk egymástól, és hazafelé vettük utunkat.


 *****

*A buli napja.  

 Reggel kipihenve fordultam át másik oldalamra. Szememet nyitottam, ezzel megvakítva azt. Szikrázó napsütés keltett aznap. Valahogy boldognak éreztem magam. Nem úgy, mint máskor. Éreztem, hogy végre érek valamit, hogy én is számítok... Kikeltem az ágyból, bevetettem, majd a fürdőbe indultam. Lezuhanyoztam, sminkeltem, felöltöztem. Lementem a konyhába, ahol barátom kávézgatott unottan.
- Jó reggelt. M a terv mára?
- Neked is. Ma átjön Danielle ruhát válogatni. Este egyetemi buli lesz. Azt gondoltam eljöhetnél velünk.
- Hogy mi? Komolyan velem akartok buliba menni? Nem vagyok én öreg ehhez?
- Jó buli lenne. De most hogy mondod, lehet, hogy te túlságosan is papás vagy ehhez az egészhez.. Bocsi hogy felhoztam.- Nevettem el.
- Ne poénkodj, egyáltalán nem vicces 22 évesnek lenni. Akkor tényleg mehetnék?
- Persze, te őskövület.- Veregettem hátba. 

Elfogyasztottam reggelimet, majd csengettek.
- Majd én kinyitom... Biztos Danielle.- mondtam Liam-nek. - Szia, csajszi! Kerülj beljebb.- Tessékeltem be.
- Szió. Jó újra itt.
- ... El tudom képzelni miért. - nevettem ki barátnőmet, aki illedelmesen köszönt kiszemeltjének, majd felmentünk az emeletre és keresgélni kezdtünk holmijaim között.

***** 

-Biztos, hogy ebben kiléphetek az utcára?
- Ne butáskodj, csajszi. Élj egy kicsit. Ebben biztos minden pasi utánad fordul majd.
- Éppen azt nem akarom. 
- Még egy ellenzésül szánt szó, és nem megyek veled sehova. Megértetted? Azt akarom, hogy végre te is jól érezd magad.
- ... Akkor próbáljuk meg.. Vágjunk bele.
- Szólj Liam-nek, addig én is felöltözöm. - Beleegyezés nélkül tipegtem le a lépcsőn, és értesítettem barátomat, hogy mindjárt kész leszünk, és indulhatunk. Visszarohantam szobámba, sminket vittem fel, hajamat tökéletesítettem, mire Danielle beszólt, hogy felőle indulhatunk. Fogtam táskám, és együtt indultunk Liam felkutatására. Szettem láttára megdicsérte ízlésünket, majd kifelé tessékelt minket. Mikor megérkeztünk, kiszálltunk járművéből, és a szórakozóhelyre tartottunk. A bejáratnál a diákigazolványunk felmutatásával kerülhettünk beljebb. Liam is bejöhetett, azzal az indokkal, hogy egyikőnk barátja. Ezen sokáig viccelődtünk még. Bent a zene dübörgött, mi pedig átadtuk magunk a ritmusnak. Táncoltunk, ittunk, beszélgettünk - már amennyit ezek között a hanghatások között lehetett- egy szóval, jól éreztük magunk. Ennél jobb éjszakám nemigen volt még. Egy biztos volt. Ezen az éjszakán végre boldog voltam. Boldog és önfeledt. Egy olyan lány, aki élvezi az életet. Aki kihasznál minden lehetőséget, amit az élet ad neki... Megtaláltam önmagam ezen az éjszakán. Találkoztam egy olyan lánnyal, akit ezelőtt még nem ismertem. Aki merész volt, és egyáltalán nem egy begubózott kislány. Tudtam, hogy ez egy új élet kezdete.. Mindvégig tudtam..


Danielle a buliruhában.






 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése