2014. július 18., péntek

Chapter 3..!

Halihó!
Íme itt vagyok a 3. fejezettel. Köszönöm a támogatást, a sok pipálást, nagyon jól esik, tényleg. Tudom, hogy nem a legjobb, ahogy írok, és hogy ezt valakik szeretik is kifejezni. Ezzel semmi probléma, csak akkor névvel tegye. Megkérdezném attól a bizonyos személytől, hogy mit hibáztam, mi az ami nem elég kielégítő, és én dolgoznék rajta, hogy javuljon a helyzet. De ha névtelenül fejezi ki magát az illető, akkor nem tudok mit tenni. Mindegy is. Itt a 3. rész. Jó olvasást! Kritikát alulra, névvel szíveskedjetek írni! <3
                                                                                                                 Pusszantás: Justagirl*.* :33





-Lucia szemszöge-

Landolás után rögtön taxiba szálltunk. Liam bediktálta a címet, és 20 perc múlva meg is érkeztünk. Kifizettük a szállítást, kivettük a csomagokat és indultunk a jövendőbeli otthonomba. Lepakoltuk a holminkat, majd Liam alaposan körbevezetett a számomra még szokatlan lakásban. Mivel az út után eléggé elfáradtam, vettem egy gyors zuhanyt, majd átöltöztem. Úgy véltem ez a szett tökéletes lesz ahhoz, hogy meglátogassuk Sophia-t. Gyorsan sminket tettem fel, majd elindultam megkeresni Liam-et. Mire megtaláltam Ő már az autóban várt. Látszólag ő is átöltözött. Beszálltam a kocsiba, és már indultunk is. Payno feszülten vezetett, szinte féltem ilyenkor mellette. Hirtelen félre állt egy óriási háznál.
- Itt vagyunk.. - mondta szorongva.
- Nyugi. Itt vagyok veled, jó? Minden rendben lesz.
- Remélem.. Csak essünk túl rajta.- sóhajtotta, majd kiszálltunk a járműből. Ő ment előre, mert én még soha nem jártam itt. Bementünk, és egy csodaszép hűtlennel találtuk szembe magunk.. Ő Sophia.. 
- Hát te? És ki ez a ringyó? - háborodott fel, mikor meglátott. Szavait nemigen vettem fel, vitázni végképp nem állt szándékomban vele.
- Ebben a házban csak egy ringyó van, és az biztos nem Lucia. - próbált védeni Liam. - Figyelj... Azért jöttem, hogy elmondjam, hogy nem akarom folytatni. Elég volt belőled, meg a hazudozásaidból. Nem tűröm el, hogy még egyszer megcsalj. - mondta ki könnyeivel küszködve.
- Ezt most véljem annak, hogy szakítasz velem? Liam nem teheted ezt! - fogta közre két kezével Payno arcát. - Kicsim emlékszel még? Emlékszel, mikor olyan boldogok voltunk? Liam, kérlek tegyük rendbe! Nem végződhet így..
- Erre előbb kellett volna gondolnod. Sophia.. Ez már a harmadik alkalom, érted? Tudod mit érzek? Hát semmit. Üres vagyok. Mert te voltál bennem az, amiért érdemes volt felkelnem reggelente. Érted csináltam ezt a kib*szott életet.. És nézz rám. Tönkretettél. Te voltál életem értelme, de ez nincs már. Azért remélem jól szórakoztál azokon az estéken. Az itt hagyott gönceimet küldd el postán, vagy mit bánom én.. Csak takarodj az életemből. Lucia gyere. Hazamegyünk. - mondta, majd kézenfogva engem vezetett ki a nagy házból. Sophia egy könnyet sem ejtett a kapcsolatukért.. Ez elég furcsa volt számomra. Ezek szerint nem jelentett neki semmit.. Liam hiába szerette őt. Bevágódtunk a kocsiba, és már hajtottunk is.

****

-Jobban vagy?- kérdeztem félénken ágyában hason fekvő barátomtól.
- Költői kérdés volt? Nem vagyok jobban.. Nem is leszek. 
- Arra azért ne vegyél mérget.- mondtam, majd hátára vetődtem, ami gondolom nem a legkellemesebb élmény volt számára. 
- Ezt komolyan gondoltad? - kérdezte, majd szembefordított magával, és csiklandozni kezdte a hasam.
- Teljesen. De ezt abbahagyhatnád, mert bajok lesznek. 
- Ó, szóval bajok lesznek. A legnagyobb baj ami lehet, hogy összepisiled magad.
- Ez csúnya volt, Payne.- mondtam, majd a hozzám legközelebb eső párnával ütlegelni kezdtem.
- Nagyon merész vagy mostanában, mondtam már. - Ő is magához vett egy párnát, és hasonlóan tett mint én.
- Még nem említetted.
- Jó, oké elég lesz. Abba hagyhatod. Nem hittem volna, hogy ilyen elszántan boldoggá akarsz tenni... Megmondom őszintén, sikerült. 
- Akkor jó. Jó, hogy újra nevetsz. 
- Kihozod belőlem.. - mondta olyan vigyorral arcán, amilyet még sosem láttam. Aranyos volt.
- Elpirulok te szemét!.. Egyébként mit tervezel estére?
- Hát.. Nézhetnénk filmet. Te mit szeretnél?
- Jó, nézzünk filmet. Lezuhanyozom, jó? - választ nem kaptam, csak egy halvány bólintást. Ezzel elindultam a fürdőbe. Mikor végeztem egy bugyit és egy hosszú és egyben bő pólót vettem fel.
- Megjöttél, hercegnő? - húzott be maga mellé az ágyába. Mivel egy elég unalmas filmet választott, hamar elálmosodtam. Fáradtan veregettem meg Liam vállát.
- Liam.. Én elmegyek aludni.
- Nem muszáj.. aludhatsz itt is.
- Inkább kipróbálom a saját ágyamat, ha nem haragszol.
- Hát.. ha nagyon akarod, elengedlek. Jó éjt, hercegnő.
- Jó éjt - Pusziltam arcon, majd kikeltem ágyából, és a saját szobámba indultam. Fáradtan észleltem, hogy ki se pakoltam. Gondoltam, holnapig várhat, és befeküdtem az ágyba, nemsokára már az igazak álmát aludtam.

Álmomban megint az a férfi szerepelt...  De vajon miért? Soha életemben nem láttam még Őt, sem hozzá foghatót... Akármit is jelenthet az álmom, egyszer biztos kiderül.

Liam & Sophia kapcsolatuk elején





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése